29 aprilie 2010

Andrei - nume în creion

Andrei - nume în creion

25 de comentarii:

  1. domn profesor ce talent:p;)

    RăspundeţiȘtergere
  2. poti desena si numele...MARTA?...
    stiu k poti..evident.. si eu acum`...intreb si eu daca vrei`...:-
    " stiu si eu...poate...

    RăspundeţiȘtergere
  3. Mulţumesc. :)

    Uite, Marta, aici:
    http://desenegratuite.blogspot.com/2010/04/marta-nume-in-creion.html

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As dori si eu un text cu numele Daniela...daca se poate? Mersi mult

      Ștergere
  4. As dori si eu un Text cu aNdu .. daca se poate .. Sau Andu 3 < MaDu

    RăspundeţiȘtergere
  5. Am un proiect la scoala si trebuie sa redactez un desem cu tema FLORI dar nu am idei si daca nu reusesc sa iau 10 imi strica madia si imi da 8!!!La desen(in rest am 10)(d-a e f. f. f. exigenta)!!!Te rog ajuta-ma pana pe 26 aprilie.PS:Nu sunt prea talentata la desen.aryana10031@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  6. Încearcă ceva asemănător:
    http://desenegratuite.blogspot.com/2011/04/flori.h
    tml

    RăspundeţiȘtergere
  7. va rog daca puteti Magdy si Caty...Va multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  8. As vrea si eu numele Dana iar pe fundal daca se poate sa fie o pisica si niste flori. Multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  9. auzi nu faci te rog un desen si cu numele "Ani"
    bine-nteles daca vrei;)
    nu te oblig

    RăspundeţiȘtergere
  10. vreau si eu, te rog nume in creion Laura

    RăspundeţiȘtergere
  11. eu tot incerc sa gasesc numele dana danuta in creion da nu gasesc nu stiti voi....

    RăspundeţiȘtergere
  12. vreau si eu doua desene cu numele Bianca si unul cu numele Andreea. Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  13. as vrea si eu sa imi faceti un desen cu Roxana si Marius daca se poate... Multumesc mult

    RăspundeţiȘtergere
  14. poti sa imi faci si mie te rog ft mult un desen cu numele laura? Stii tu daca nu te deranjez..... mersi :)

    RăspundeţiȘtergere
  15. as vrea numele Tanea sa fie desenat in creion

    RăspundeţiȘtergere
  16. Heei..Imi poti desena si mie ceva asemanator cu numele "Niki" , te rog!
    Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  17. Salut imi poti desena si mie numele Ofy

    RăspundeţiȘtergere
  18. salut imi poti desena ji mie numele Silvika??

    RăspundeţiȘtergere
  19. e numele meu si ma mendresc su el
    face o anoare acestui nume

    RăspundeţiȘtergere
  20. te rog sa faci si cu numele ozana . multumesc .

    RăspundeţiȘtergere
  21. te rog cu numele madalyna

    RăspundeţiȘtergere
  22. oau ce frumos deoarece e talent si eu tot ma numesc andrei deci uvajuha

    RăspundeţiȘtergere