23 decembrie 2009

Iarna - desen in creion, desen de iarna, luna ianuarie

Un desen de iarna. Luna ianuarie.

38 de comentarii:

  1. este un desen superb.....mia esit super.....il felicit pe cel care a realizat acest desen.

    RăspundeţiȘtergere
  2. Mulţumesc, ely_elena37! :)
    Merci, alexuntya! :)

    RăspundeţiȘtergere
  3. este un desen foarte frumos!!!

    RăspundeţiȘtergere
  4. zooper...dar mai stiti si altele mai usoare ca asta???

    RăspundeţiȘtergere
  5. imi drebuia al scoal si e frumos desenul
    pentru mn

    RăspundeţiȘtergere
  6. waw ce bine deseneaza

    superbb


    pot si eu in creion


    dar numai peisaje nu pot:d

    RăspundeţiȘtergere
  7. bvo Ghita.B felicitari ai un talent super tare
    am ciuda pe cei care deseneaza aja..k nu pot si eu:((((
    te felicit >:D<:*:*:x

    RăspundeţiȘtergere
  8. Mă bucur că îţi place, miki. :) Dacă îţi place să desenezi poţi să încerci să înveţi şi peisaje... Sunt cărţi pe net. Dacă vrei pot să-ţi dau şi eu.

    RăspundeţiȘtergere
  9. e sooooper tare! cat tia luat sal faci?

    RăspundeţiȘtergere
  10. super-tare...fff frumos cine l-a realizat este un maree pictor...un adevarat picasso

    RăspundeţiȘtergere
  11. Mulţumesc.

    Nu mai ştiu cât timp mi-a luat... Am făcut câteva schiţe înainte...

    RăspundeţiȘtergere
  12. foarte frumos! ai luat ore de desen?

    RăspundeţiȘtergere
  13. Mulţumesc. :) Nu. Sunt autodidact...

    RăspundeţiȘtergere
  14. Unul dintre cele mai minunate desene pe care le'am vazut...te felicit :)...ai talent :)


    PS: Mi'ai dat o idee pt un proiect important :))

    Ralu :D

    RăspundeţiȘtergere
  15. imi place ce ai desenat as dori si eu sa desenez asa ceva cindva &?

    RăspundeţiȘtergere
  16. oau foarte terece mult mi-as dori sa fiu in locul tau dar sa fiu fata

    RăspundeţiȘtergere
  17. imi place ce ai realiyat stiu si eu sa desenez in creion dar numai de pe net

    RăspundeţiȘtergere
  18. Mulţumesc. :)

    Pune desenele pe www.desenez.net :)

    RăspundeţiȘtergere
  19. frumos tare imi place si eu stiu sa desenez in creion dar le copiez de pe net

    RăspundeţiȘtergere
  20. nu prea imi place e urat



    oribil

    RăspundeţiȘtergere
  21. este un desen foarte feumos!:)

    RăspundeţiȘtergere
  22. Mulţumesc pentru comentarii tuturor. :)

    RăspundeţiȘtergere
  23. FOARTE FRUMOS!! peisajul este superb.mi-ar placea sa desenez si eu asa..

    RăspundeţiȘtergere
  24. e superb dar eu am nevoie de un desen in creion ca sa in scot la imprimanta pt ora de desen

    RăspundeţiȘtergere