25 noiembrie 2009

Doi oameni in padure - desen in creion


7 comentarii:

  1. Din acest desen imi dau seama ca este un peisaj frumos dar, ai niste griji la tine in casa sau in familie datorita ca ai pus la acei oameni palarii!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Poate... Nu mă pricep citit în desene. :)

    RăspundeţiȘtergere
  3. acest site ma inspira foarte mult. Cand am o tema la desen styu ca aici gases ceva :D

    RăspundeţiȘtergere
  4. sunt fff frum desenele astea de pe acest site :)) am incercat sa fac si eu cateva:))

    RăspundeţiȘtergere
  5. Mă bucur că găseşti ceva ce-ţi foloseşte.

    Mulţumesc. Îmi pare bine. :D Spor!

    RăspundeţiȘtergere
  6. E foarte frumos dar ar maifi frumos si un desen cu o haita de lupi

    RăspundeţiȘtergere
  7. MIE MI.AR TREBUI CEVA DESPRE MARE SI NU PREA AM GASIT AICI DOAR ACEL DESEN CU BARCI PE MARE :d :(

    RăspundeţiȘtergere